Droomkado

Wij leveren unieke en persoonlijke kado's door heel Nederland. Eenvoudig bestellen, veilig betalen, gratis inpakservice, snelle levering zonder verzendkosten vormen de basis van ons unieke concept.
Laat je verrassen door ons uitgebreide assortiment en geef een Droomkado kado!

U bent momenteel op:

Informatie

Droomkadonieuws

Droomkadonieuws
Doorzoek site

Droomkadomandje

U heeft niets in uw droomkadomandje.

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?


Hieronder leest u de stappen die u kunt doorlopen om uw bestelling te plaatsen:

U kiest uw droomkado uit ons assortiment.

Nu heeft u de keuze deze bestelling gelijk af te ronden of eerst nog verder te winkelen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, gaat u ‘verder’ en komt u in het overzicht van uw droomkadomandje. In het overzicht kunt u nog producten toevoegen of uit uw droomkadomandje verwijderen.

Vervolgens kunt u als bestaande klant inloggen (d.m.v. uw e-mailadres), zich als nieuwe klant aanmelden of anoniem afrekenen.

In het volgende overzicht kunt u de gewenste bezorgdatum opgeven en een tekst met uw persoonlijke boodschap.

De volgende stap geeft u de mogelijkheid om de gegevens van de ontvanger in te vullen.

Vervolgens kunt u de gewenste betaalmethode kiezen om uw bestelling af te rekenen.

Wanneer de bestelling is gelukt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Op uw bestelling bij Droomkado zijn de algemene voorwaarden van Droomkado van toepassing, zie kopje voorwaarden op de homepage van Droomkado.nl.

Kan er ook een boodschap bij de bestelling?


Bij uw bestelling van Droomkado.nl is het mogelijk om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Uw persoonlijke boodschap wordt op een mooie kaart gedrukt en wordt toegevoegd aan het droomkado.

Hoe kan ik mijn bestelling controleren?


Op de homepage van Droomkado.nl kunt u naar Mijn Droomkado. Dit houdt in dat u inlogt door middel van uw e-mailadres en opgegeven wachtwoord om zo inzicht te krijgen van uw geplaatste bestelling(-en).

Hoe werkt inloggen & registreren?


Op de homepage van Droomkado.nl kunt u naar Mijn Droomkado. U heeft hier de keuze om zich als nieuwe klant te registreren of in te loggen als bestaande klant. Door het aanmaken van een account kunt u een bestelling plaatsen. Via Mijn Droomkado kunt u de status van een bestelling controleren en eerder geplaatste bestellingen bekijken, aanpassingen maken in uw persoonlijke gegevens, uw wachtwoord wijzigen, alternatieve adressen opslaan en beheren waarmee u uw bestellingen naar verschillende adressen kunt sturen, een werkadres, maar evengoed de adressen van vrienden en familie zodat u hen een droomkado kunt sturen, indien gewenst vergezeld met een persoonlijke boodschap!

 

Kan ik op rekening bestellen?


Het is niet mogelijk om bij Droomkado.nl op rekening te bestellen. Indien u niet beschikt over een creditcard of deze niet wilt gebruiken, kunt u bijvoorbeeld eenvoudig betalen d.m.v. een éénmalige machtiging. Overigens biedt Droomkado naast de éénmalige machtiging ook vele betaalmogelijkheden aan zoals, VISA, Mastercard, Maestro,  iDEAL, overboeking, mister Cash, direct ebanking en achteraf betaling onder rembours.

Kan ik mijn bestelling annuleren?


Ja,
dit kan. Iedere bestelling kan, zonder aanbetaling van een boete en zonder opgave van redenen, mits nog niet verzonden of doorgestuurd naar ons magazijn, binnen 24 uur nadat u de bestelling heeft geplaatst, worden geannuleerd. Wij verzoeken u daartoe een e-mail te sturen aan klantenservice@droomkado.nl. Uw orderannulering zal per e-mail bevestigd worden. Zodra uw verzoek tot annulering door ons bevestigd is, mag u deze als ontvangen beschouwen. Indien u geannuleerde bestelling reeds heeft voldaan, restitueert Droomkado het betaalde bedrag uiterlijk binnen veertien ( 14 ) dagen, Droomkado zal in dat geval voor spoedige terugbetaling zorgdragen. Kijk voor uitleg bij de algemene voorwaarden van Droomkado.

Krijg ik een bevestiging van de bestelling?

 

Na ontvangst van uw bestelling en betaling ontvangt u dezelfde dag een bevestiging via de e-mail.

 

Ik heb meerdere bevestigingen ontvangen, zijn er nu ook meerdere orders geplaatst?


Nee,
dat zijn er niet. De reden dat u twee bevestigingen hebt ontvangen heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat u of de browser heeft ververst en of de back/forward-knop nogmaals heeft gebruikt. Mogelijk heeft er ook een tijdelijke onderbreking plaatsgevonden in de internetverbinding waardoor het bevestigingssignaal tot tweemaal toe is verzonden. In elk geval heeft u de bestelling ook maar 1 keer betaald.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?


Ja,dit kan. U kunt vanuit het buitenland bestellen. Als u niet gebruik maakt van VISA, Mastercard, Maestro, iDEAL, overboeking, mister Cash en direct ebanking maar via éénmalige machtiging dan is het wel een vereiste dat u een Nederlandse bankrekening opgeeft met de bijbehorende vestigingsplaats.

Hoe bekijk ik de inhoud van mijn droomkadomandje?


Rechtsbovenin op de homepage van Droomkado.nl kunt u op Mijn Droomkado klikken. U ziet vervolgens de inhoud van uw droomkadomandje. Wanneer u zich in het droomkadomandje bevind kunt u het aantal van het product veranderen, extra producten toevoegen of eventueel verwijderen.

 

Kan ik grote orders plaatsen bij Droomkado?

 

Droomkado.nl streeft erna alle kado’s vanuit voorraad te leveren. Voor grote orders kunt u contact opnemen met klantenservice@droomkado.nl.

 

Bezorgen

 

Wat zijn de bezorgkosten?

 

De verzendkosten van bestellingen binnen Nederland bedragen 0 euro. Voor zendingen naar andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het betreffende land. Voor informatie kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@droomkado.nl.

 

Wordt er ook op zaterdag bezorgd?

 

Ja. Voor de levering in Nederland maakt Droomkado.nl gebruik van de diensten van postnl. De algemene voorwaarden "algemene voorwaarden voor goederenvervoer"van postnl zijn mede van toepassing op de leveringen van Droomkado.

 

Waar bezorgen jullie?

 

Voor de levering in Nederland maakt Droomkado.nl gebruik van de diensten van postnl. De algemene voorwaarden "algemene voorwaarden voor goederenvervoer"van postnl zijn mede van toepassingen op de leveringen van Droomkado.

Voor de levering buiten Nederland kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@droomkado.nl.

 

Hoe laat wordt er bezorgd?

 

Voor de levering in Nederland maakt Droomkado.nl gebruik van de diensten van postnl. De algemene voorwaarden "algemene voorwaarden voor goederenvervoer"van postnl zijn mede van toepassing op de leveringen van Droomkado.nl. Doordat wij dus met derden werken, is het voor ons niet mogelijk een exact tijdstip van aflevering te geven.

 

Bezorgen jullie ook in een ziekenhuis?

 

Ja. Voor de levering in Nederland maakt Droomkado.nl gebruik van de diensten van postnl. De algemene voorwaarden "algemene voorwaarden voor goederenvervoer" van postnl zijn mede van toepassing op de leveringen van Droomkado.nl.

N.B.ziekenhuizen, instellingen, verzorgingshuizen, hotels, restaurants, camping, kantoren, etc. kunnen eigen procedures hebben voor wat betreft aanname bestellingen. Vandaar dat bezorgingen naar dergelijke instellingen voor eigen rekening en risico zijn.

 

Op welke dagen bezorgen jullie precies en op welke dagen niet?

 

Voor de levering in Nederland maakt Droomkado.nl gebruik van de diensten van postnl. De algemene voorwaarden "algemene voorwaarden voor goederenvervoer"van postnl zijn mede van toepassing op de leveringen van Droomkado.nl. Er wordt bezorgd op alle dagen behalve op Zon- en feestdagen.

 

Kan ik een gewenst bezorgtijd aangeven?

 

Nee, dat kan niet. Voor de levering in Nederland maakt Droomkado.nl gebruik van de diensten van postnl. De algemene voorwaarden "algemene voorwaarden voor goederenvervoer"van postnl zijn mede van toepassing op de leveringen van Droomkado.nl. Doordat wij dus met derden werken, is het voor ons niet mogelijk een exact tijdstip van aflevering te geven.

 

Mijn bestelling is niet aangekomen bij de geadresseerde, wat moet ik doen?

 

Mocht het voorkomen dat de bestelling nog niet bij de gadresseerde is gearriveerd, dan is het natuurlijk mogelijk dat de bestelling bijvoorbeeld bij de buren of bij iemand anders is afgegeven, waardoor de zending ( nog ) niet is afgegeven bij de werkelijke ontvanger. Desgewenst kunnen wij een navraag doen bij onze bezorgdienst. Checkt u op de homepage van Droomkado.nl bij Mijn Droomkado of de bestelling vanaf onze zijde is uitgevoerd. In dat geval zou de bestelling dus normaal gesproken ook gewoon moeten worden afgeleverd op de gewenste bezorgdatum.

 

Kan ik een gewenste bezorgdag aangeven?

 

Droomkado.nl streeft ernaar om bestellingen binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden. Hiertoe is Droomkado.nl echter niet verplicht. Is levering op een bepaalde dag wenselijk dan dient de betaling minimaal 2 werkdagen van te voren door Droomkado.nl te zijn ontvangen.

 

Over Droomkado

 

Wie is Droomkado?

 

Droomkado.nl is dé online-kadowinkel die mooie, unieke en persoonlijke droomkado's door heel Nederland levert. Eenvoudig bestellen, veilig betalen, gratis inpakservice, kaartje met persoonlijke boodschap van de afzender, snelle levering zonder verzendkosten door heel Nederland.

 

Hoe kan ik Droomkado bereiken?

 

Droomkado is schriftelijk en per e-mail te bereiken. Schriftelijk via het hieronderstaande adres:

Droomkado

T.a.v. klantenservice

Postbusnummer 15

4353 ZG  Serooskerke Walcheren

Tel: 0031(0)118596252

Mob: 0031(0)653536177

 

of per e-mail door een e-mail te sturen naar: klantenservice@droomkado.nl

 

Wat is ons assortiment?

 

Of het nu voor een verjaardag, een jubileum, een huwelijk, een geboorte of voor uzelf is, Droomkado.nl heeft voor elke gelegenheid een passend kado. U bent niet altijd in de gelegenheid dit kado zelf te bezorgen. Droomkado.nl pakt het kado op een mooie manier voor u in en laat het Droomkado met persoonlijke boodschap zonder verzendkosten in Nederland bezorgen bij u geliefde, vrienden, familie, kinderen of kleinkinderen.

 

Zijn mijn gegevens veilig bij Droomkado?

 

Ga naar het privacy reglement op de website van Droomkado en zie waarom uw gegevens veilig zijn bij ons. Ook raden wij u aan om voorzichtig om te gaan met uw gegevens. Om veiligheidsredenen is het raadzaam om deze gegevens niet zomaar af te geven.

 

Algemene vragen

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

 

Indien u uw wachtwoord vergeten bent dan kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. U kunt uw e-mail adres invullen waarmee u eerder heeft besteld bij Droomkado. Nadat u klikt op "wachtwoord verzenden" wordt er een nieuw wachtwoord gegenereerd en verzonden naar uw e-mailadres.

 

Ik ben een tekst op het kaartje vergeten?

 

Indien de bestelling nog niet is verzonden, kunt u nog een (aangepaste) tekst bij uw bestelling laten toevoegen. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@droomkado.nl. Indien u de huidige bestelling wilt bekijken, dan kunt u deze inzien op onze homepage bij Mijn Droomkado. Indien u inlogt door middel van uw e-mailadres en opgegeven wachtwoord kunt u het overzicht van uw bestelling(en) inzien. U kunt direct inloggen via Mijn Droomkado.

 

Mijn vraag staat niet tussen deze vragen?

 

Mocht uw vraag niet tussen de bovenstaande vragen staan dan kunt u altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar klantenservice@droomkado.nl. Wij proberen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Wij proberen u vraag binnen 48 uur te beantwoorden of zoveel eerder indien nodig.

 

Aanmelden nieuwsbrief?

 

Wij houden u, indien u dit wenst, per e-mail op de hoogte van interessante aanbiedingen, het laatste nieuws en leuke tips. Wanneer u uzelf registreert op onze site via Mijn Droomkado kunt u aangeven of u onze nieuwsbrief met interessante aanbiedingen wilt ontvangen. Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen, vink dan het vakje aan. Verder kunt u zich eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief door op onze homepage onder Droomkadonieuws de button aanmelden te klikken. Hierdoor ontvangt u als eerste de laatste nieuwtjes, onze nieuwste Droomkado's en leuke tips. U kunt zich op elk moment eenvoudig afmelden voor deze nieuwsbrieven via een link die in elke mailing wordt weergegeven of door een e-mail te sturen naar klantenservice@droomkado.nl met daarin het verzoek u af te melden voor ontvangst van het Droomkadonieuws.

 

Betalen

 

Op welke manier kan ik betalen?

 

Droomkado biedt verschillende betaalmogelijkheden aan:

 

Online betalingen zoals Visa, Mastercard, Maestro, Ideal, Mister Cash, Giropay, Bleue, Direct E-Banking, éénmalige machtiging en achteraf betaling onder rembours.

 

Is de betalingsmethode veilig?

 

Ja. Al uw online betalingen worden afgehandeld door onze partner Multisafepay, die dit ook doet voor menig gerenommeerd bedrijf. Zodra u tijdens het bestelproces bij de kassa komt, bevindt u zich op een speciale betalingspagina. Deze pagina bevindt zich op de beveiligde servers van Multisafepay en de verbinding is beveiligd d.m.v. SSL. Dit betekent dat uw gegevens versleuteld worden verstuurd en daardoor niet door derden kunnen worden ingezien. U kunt dit altijd zelf controleren aan het "slotje"onderin uw browser of door te klikken op de rechtermuisknop (eigenschappen - properties).

 

Uit veiligheidsoverwegingen worden uw creditcardgegevens niet op onze servers of die van Multisafepay opgeslagen. Deze gegevens zijn dan ook niet voor Droomkado.nl of derden inzichtelijk.

 

Indien u meer wilt lezen over onze beveiligde online betalingen, kunt u ook de website van Multisafepay bezoeken: www.multisafepay.nl

 

Wie/Wat is Multisafepay

 

Multisafepay is de betaalprovider (payment-server-provider) die al onze "online betalingen"afhandelt. Indien u meer wilt lezen over onze beveiligde online betalingen, kunt u ook de website van Multisafepay bezoeken: www.multisafepay.nl.

 

CID staat voor Card Identification Digits. CID is een nummer dat uniek is verbonden aan uw creditcardnummer. Deze viercijferige code vindt u op de voorzijde van uw creditcard rechtsboven het kaartnummer. Tijdens de betaling wordt deze code gevraagd en gebruikt om uw creditcard te kunnen identificeren.

 

Mijn betaling is niet gelukt, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bestelling wordt uitgevoerd?

 

Om de bestelling door ons te laten uitvoeren kunt u nogmaals uw bestelling plaatsen via onze website of via klantenservice@droomkado.nl bieden wij ook de mogelijkheid om door ons de bestelling handmatig te laten doen. In dat geval ontvangen wij graag van u een e-mail met daarin een bankrekening, met de tenaamstelling en woonplaats.

 

Ik heb via een éénmalige machtiging besteld, maar er is nog niks afgeschreven van mijn bankrekening?

 

Een éénmalige machtiging is een periodieke afschrijving

 

Ruilen en Retourneren van kado's

 

Kan ik kado's ruilen?

 

Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over onze kado's. Mocht een kado desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen dan kan deze geruild worden. Er gelden echter bij ruiling een aantal voorwaarden:

 

Kado's

 

De artikelen nog in originele staat van verzending zijn en voorzien zijn van aangehechte labels worden teruggezonden.

 

Condities retourneren

 

De artikelen, welke voor ruiling/retour aangemeld zijn, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de te volgen procedure en wijze van retourneren worden geretourneerd. Een product kan worden teruggestuurd als het product ongebruikt is en vergezeld is van alle documenten en accessoires die origineel bij het product werden geleverd. Als het geretourneerde artikel aan deze voorwaarden voldoet zal een creditering plaatsvinden. Indien er een bedrag in rekening is gebracht voor verzendkosten dan wordt deze niet vergoed.

 

Frankeren retourzending

 

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke u ontvangt na aanmelding van uw retour en bied de zending zo spoedig mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van TNT post. Bij de afgifte ontvangt u een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat uw retour door ons is verwerkt.

 

Bestellen van een vervangend artikel bij een retour

 

Indien u een artikel wenst om te ruilen, dan verzoeken wij u eerst het te retourneren kado aan te melden bij Mijn Droomkado en vervolgens het gewenste kado te bestellen via de normale bestelprocedure op onze website.

 

Zodra u een retour heeft aangemeld bij Mijn Droomkado, ontvangt u per e-mail een bevestiging met retournummer.

 

Heeft u een klacht over een kado of over de bezorging van uw bestelling?

 

Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken u alle klachten schriftelijk te melden bij Droomkado, Postbusnummer 15, 4353 ZG  Serooskerke Walcheren of per e-mail: klantenservice@droomkado.nl aan ons kenbaar te maken.

 

Wij zullen in overleg met u het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Wij verzoeken u uw ordernummer en telefoonnummer te vermelden, zodat wij in de gelegenheid zijn contact met uw op te nemen.

 

Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van

 

Het herroepingsrecht houdt in dat u het recht heeft binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken dient u uw bestelling conform artikel 13 van onze Algemene Voorwaarden te herroepen.

 

Bericht gastenboek

 

Wij stellen een bericht in ons gastenboek enorm op prijs. Wij denken dat een goede referentie het meest waardevol is als deze van een klant komt die reeds een bestelling geplaatst heeft. Via de link gastenboek op de homepage van Droomkado.nl kunt u een bericht achterlaten in ons gastenboek.

 

Ik heb mijn kado ontvangen en nu heb ik een klacht over een kado, wat nu?

 

 

Wij doen er alles aan om tevreden klanten te hebben door een goed product te verkopen. Wij kopen en pakken alle kado's zelf in. Mocht een kado desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het kado kontakt met ons opnemen door een e-mail te sturen aan klantenservice@droomkado.nl of een brief te sturen naar Droomkado, t.a.v. klantenservice, Postbus 15, 4352 ZG  Serooskerke Walcheren. Klachten worden alleen schriftelijk in behandeling genomen.

 

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. De portokosten voor het retourneren van een kado met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

 

U dient voor gebruik van de kado's wel de aanwijzing op de verpakking van de kado's te volgen, mits deze aanwezig is. Heeft u dit niet gedaan dan zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.

 

Ik heb een klacht over de afhandeling van mijn vraag, probleem, klacht Wat nu?

 

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw vraag of klacht, dan zouden wij dit graag van u vernemen. Geschillen tussen u en Droomkado over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door Droomkado te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen met inachtneming van het bepaalde in artikel 11 van de algemene voorwaarden, zowel door u als Droomkado worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

 

Heeft u een klacht aan ons kenbaar gemaakt en mocht u niet tevreden zijn over de geboden oplossing of voelt u zich miskend in de aard van de klacht, dan stellen wij het zeer op prijs als wij van u een e-mail mogen ontvangen met de beschrijving van uw klacht. Wij kijken dan wat er mis is gegaan en of er een oplossing mogelijk is. Stuur uw e-mail naar klantenservice@droomkado.nl. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

 

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft Droomkado.nl meer korting. Heb ik recht op verrekening?

 

Voor kado's geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling van het kado werd gevraagd. Wij hebben u niet benadeeld op het moment dat wij zo nu en dan bepaalde kado's voor een bepaalde periode in de aanbieding doen. Een volgende keer kan het u ook treffen dat u van zo'n aantrekkelijke aanbieding gebruik kunt maken.

 

Het staat een ondernemer volgens de Nederlandse Wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt als consument zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft kado afgeprijsd blijkt te zijn.

 

Ik ben de e-mail of de code van de waardebon kwijt die ik ontvangen heb. Hoe kom ik hier weer aan?

 

Er zijn 2 manieren om deze code te achterhalen. U kunt inloggen in Mijn Droomkado om uw waardebon in te zien. Daarnaast kunt u alle waardebonnen met een tegoed ook automatisch selecteren en verzilveren tijdens het bestelproces.